Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

söndag 1 november 2009

Hallojsan....

Igår var jag på Hallowenfest hos min jobbpolare Mia....Väldigt trevligt...Tack Mia!!! När de andra skulle ut på krogen gick jag hem...skojja skönt när jag vaknade imorse o var pigg o inget bakis;)
Idag fyller min älskade man Stefan 36 år..Grattis på dej mitt hjärta... Gjorde varm smörgåstårta..mumma...kom lite släkt o gratta honom...trevligt...
Ska snart bege mej till jobbet o jobba natt...(o lyssna på rallybilar)
Celina o Elvira är jättesjuka här hemma, båda har nästan 40 graders feber...inget kul...så imorron får Stefan vara hemma o vabba... Nehej, nu ska jag försöka vila lite så jag orkar hela natten...
Ha det!!!!
Tjingeling.........

2 kommentarer:

Elin sa...

Nej, va trist att dom blivit sjuka båda två...=(

Ses snart förresten ha ha

Kramen

Ida sa...

Elakt Sussie att inte säga nått om att du bytt blogg igen...Ida ledsen!=(