Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

lördag 28 november 2009

Hjälp!!!

Igår som sagt så spelade jag poker,
eller tanken var att jag skulle spela o vara med i en privat turnering...
Men hann inte sitta så länge förrän jag fick springa ifrån...
Mathilda ramlade ner från syrrans soffa med bakhuvudet först.........
Hjälp alltså hon tuppade nästan av,
ögonen snurrade o mamma Sussie fick panik o sprang omkring
med Mathilda på armen o vrålade...hmmm...
vara lungn o sansad det är visst inte min grej...Aja, det gick bra iaf...
Mathilda o jag gick ner till byn o
det enda stället som var öppet klockan 20.00 en fredag kväll
var en liten korvmojj, aa det fanns iaf lite godis där så
Mathilda köpte en minipåse med Ahlgrens bilar=)
Sen var hon pigg o glad i ett par timmar till innan hon somnade...Så Elin,
jag hoppar över pokern o håller mej till farmen hädanefter hehehe...
(Mathilda ville ringa sin pappa efter hon ramlat,
men den skitstöveln svarade inte, han hade väll fullt upp
med att dricka öl i Polen, han skickade ett mess senare
där det bara stog: förlåt hörde inte..hmmm..
kan lova att jag inte kommer höra på hela dagen....)
Ha en bra dag....
Tjingeling!!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur fan kan du leva med den skitstöveln !!!!Bra att du hängde ut han på din blogg så att allllllllllla kan se vilken skit han är.

Anonym sa...

Jag råkade trilla in på din blogg...Vilken skitstövel alltså!!!
Hur kan man "inte höra"? Va han liksom typ ute och mörda i Polen eller?? Herregud, flytta för fan!
=)

Anonym sa...

Ja ja instämmer helt va är det för karl du har...Ärligt sussie så har du slösat bort 15 år på den där egoistiska snåljåpen,ja mena pappa kan ju vem som helst va ta nån annan det är vi kvinnor som har makten"gör slut" o flytta från aset!!!!!!!