Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

onsdag 11 november 2009

Att jag inte visst!!!!!

Idag har jag chattat med Elin min vän nästan hela dan på msn... Så jävla skönt att prata med henne, vi förstår varandra så bra. Tack för den här dagen Elin... Dan gick så fort, nästan för fort faktiskt. O det tillhör ju inte vanligheten att dan går för fort. Trevligt, trevligt.... Pratade om allt mellan himmel o jord o vi tänker f--n samma om nästan allt.... Hur vanligt är det på en skala då, blev nästan lite rädd att hon nästlat sej in i min hjärna hehe.
Nu ska jag hämta Stefan på jobbet o köra han till nästa jobb, hm.....
Hoppas att alla har en Elin som ni kan prata med, livet blir så mycket lättare då;)
Tjingeling!!!!!!

3 kommentarer:

Elin sa...

Tack snälla du....
ja, det va lite otäck ett tag ha ha
Kram

Anonym sa...

Jaha ytterligare en kandidat till det perfekta förhållandet .....

Elin sa...

Ja, vi kanske skulle satsa på ett trippelbröllop=)