Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

lördag 31 oktober 2009

Hallowen!!!!!

Var lite sen till jobbet idag...när jag kom var Elin nere i ett av ungdomarnas rum o ropade att hon behövde hjälp, jag gick ner o skulle hjälpa henne...när jag kommer fram till dörröppningen............hoppar en jävla galen hallowen utklädd Hella fram o vrålar..Herre min skapare, jag hoppa upp i försvars ställning o springer vrålandes o skrikandes dom fulaste ord jag kunde komma hahahaha....Jag lovar att jag skakade i en halvtimme efteråt, men shit kan det bli en bättre Hallowen??? Hella o Elin hade ganska roligt åt mej iaf......
Skrev igår att det inte skulle bli nått party för mej ikväll...men....Mathilda vaknade pigg o glad utan feber imorse o min son sa att han o ronja kunde vara b-vakt...kan det bli bättre eller???

Jag så Stefan blev ju överlycklig o drog till bolaget..hehehe...o som dom flesta vet(utom Stefan o jag då)så är det en röd dag idag....vilket innebar...Bolaget=Stängt:(

Nu är det så här att våra gulliga grannar hade bröllop förra helgen o dom hade lite prit över som vi kunde få köpa:) Så nu vet ni vad jag kommer göra ikväll o ni vet även vad jag kommer göra imorron;)hehehe....men det är ju imorron det....

Kram på er alla ute i cyberrymden...muhahahahahahaha

Tjingeling!!!!!

Inga kommentarer: