Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

tisdag 10 november 2009

Blä!!!

Idag har Andrea varit med mej på jobbet, efter åkte hon o jag till Mc Donalds..Jätte mysigt tyckte Andrea. Ska snart köra henne till kortis där hon ska sova inatt=)
Själv tror jag att jag håller på att bli sjuk...BLÄ.....Kände när jag var på jobbet att jag hade sån huvudvärk o ont i hela kroppen, efter ett tag kom även frossan, tog tablett som inte funkade, har fortfarande värk överallt:( Men alla andra här hemma har ju varit sjuka så varför skulle jag klara mej ifrån det... Tråkigt men det är bara att gilla läget... Hoppas att det inte håller i sej o att jag mår bättre imorron, för nu är jag ledig onsdag o torsdag, är ju inget kuligt att må dåligt när man äntligen är ledig några dagar...
Nähä, nu ska jag ligga i soffan några minuter innan det är dags att åka till kortis..
Hat bra!!!!
Tjingeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: