Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

fredag 6 november 2009

Nöff nöff!!!

Nu börjar det bli skapligt tråkigt att ha sjuklingar hemma.... Elvira tjatar om att hon ska , för läkaren sa att hon säkert hade svininfluensan(hur hon nu kan säga det utan att ta prover) o så är hon bara pain in the as......hon skriker o härjar o är allmänt skit arg hela tiden... Sen har vi lilltösen, hon har varit halvdålig i snart 3 veckor, och så har vi ju den stora oxå som är sjuk...ujujuj stackars han. Hehehe jag kommer säkert att ångra att jag skrev det den dan jag ligger o är dålig;) Igår fixade jag en film som Elin tipsat om, Dagboken, så den ska jag titta på idag ska även kolla på Hills have eyes 2. Hoppas dom är bra!
Jaja, nu ska jag ta hand om mina sjuklingar...
Tjingeling!!!!

1 kommentar:

Elin sa...

uj, uj, stackars dej! rena rama sjukstugan därhemma...
Hoppas dom blir friska snart!!

Kram till dej <3