Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

onsdag 11 november 2009

Hejsan hopp!!!

Idag mår jag lite bätte, har fortfarande ont i nacken o ryggen men sjukdomskänslan är borta iaf, skönt. Har skickat alla till skolan har bara lilltösen hemma o hon ligger i soffan o kollar på Lazy Town. Själv sitter jag i soffan o surfar o väntar på rörmokaren, hm. Som man inte har annat att lägga pengar på än en trasig vattenkran... Jaja bara att gilla läget, vill ju inte ha vattenläcka direkt hehe. Idag ska jag tvätta, har ett högt berg av tvätt, inget roligt. Ikväll kommer lillebror o fikar, trevligt. Nähä, ta tag i tvätten då..
Ses när vi hörs.. PS när jag lämnade Andrea på kortis igår var våran vikare Sara där till min glädje, då vet jag att Andrea är i goda händer o har det bra ;)
Tjingeling!!!!

1 kommentar:

Elin sa...

Skönt att du mår bättre!! Inte kul när man går och mår halvdåligt...jobbigt när det inte riktigt bryter ut.
Hoppas det håller i sej!!
Stooor kram