Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

söndag 8 november 2009

Idag är det fars dag!!!!


Grattis älskade pappafars dag...Tyvärr jobbar jag hela dagen så jag kan inte komma o hälsa på dej:( Jag saknar dej så jätte mycket, hoppas att du har det bra där du är nu.... Du är min skyddsängel, jag vet att du vakar o skyddar mej o min familj:) Jag önskar att jag kunde få ett litet extra ögonblick med dej så att jag skulle kunna berätta för dej hur mycket jag älskar dej o hur mycket jag saknar dej...Men det funkar ju inte så, men jag hoppas att du ändå kan känna min saknad till dej!!!!

Älskar dej lilla pappa!!!!

2 kommentarer:

Elin sa...

Tänker på dej idag... Kan inte ens föreställa mej saknaden...
Puss och Kram

Anonym sa...

Jag saknar honom oxå fast det inte är min pappa en fin människa som säkert vet att du älskade honom....