Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

måndag 23 november 2009

Party!!!!










I lördags jobbade jag 8-18, sen åkte jag direkt hem för att duscha o grejjer.. Lite senare kom Elin o sminkade mej o klippte min lugg, det blev jätte bra TACK ELIN, du är en klippa..Vi drack ett gäng bb/cider sen begav vi oss till Mia.G, där det var full fest hihi..Stefan kom lite senare...Förtsatte att hälla i oss dricka, hmmm. Sen tog vi taxi till Harrys, Stefan tog en liten promenad runt stan innan han kom in, hihi.. Inne på Harrys hade vi skitskoj, dansade o drack o träffade massa folk.. Jaa, en helt crazy o rolig kväll/natt.. Vet inte riktigt hur jag kom hem, blev ganska så rund under fötterna ha ha ha... Igår mådde jag kanske inte så bra, lite seg o så...menmen det är smällar man får ta hehehe...Här kommer lite bilder från kvällen.......




Tjingeling!!!!!

1 kommentar:

Elin sa...

Ha ha ha, ja den där hatten passa ju kanon på mej....=)

Men kul va det!!