Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

lördag 7 november 2009

Så!!!!

Nu har jag tagit bort skiten!!! Kände att den tog upp hela mitt liv nästan, och inget hände... Har lite abstinens just nu, men hoppas att det går över:( Vi får väll se hur länge jag kan hålla mej hihihi.... Nu börjar iaf alla här hemma att bli skapligt friska, skönt :)
Igår såg jag på film, det var två filmer som Elin hade tipsat om... Först såg jag Creep, den var väll ganska bra, hade velat att den skulle vara lite äckligare=) Men efter den såg jag Dagboken..... Shit alltså, vilken film, så BRA.. Som den slutade, så vill jag att mitt liv ska sluta!
Idag ska jag se Hills have eyes 2, hoppas den är bra.. Så kanske det blir en sväng till IKEA, skulle verkligen behöva 2 garderober, en till mej o Stefan o en till Mathilda..
Må så gott alla....
Tjingeling!!!!

1 kommentar:

Elin sa...

Ha ha, ja förstod att du had etagit bort fejjan!! Celina hade skrivit igår att hon hade gjort nåt så hon inte kunde se dina inlägg...men ja skrev till henne att det nog va Du som gjort nåt för ja kunde inte heller se dom=)

Kul att du gilla Dagboken....underbar film=)

Kram