Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

torsdag 14 oktober 2010

Virrig!!

Fick ett brev i lådan där det stod att jag har körförbud på min bil,
o har haft det sen 1 oktober haha.
Snacka om virrig,
jag visste ju det, skulle ha besiktigat min pärla
när jag kom hem från Thailand,
men det blåste liksom bort ur mitt huvud.
Men imorron ska jag göra det, klockan 10.10 fick jag en tid..
Hoppas bara den går igenom men varför skulle den inte det:)
Aja, missar kan ju alla göra hehe.
Igår ringde dom från f-kassan
o informerade mej om att dom har avslagit min havandeskaps ansökan:((
Min chef hade missat att fylla i vissa rutor i ansökan,
så nu måste jag göra ett nytt försök.
Men kommer nog inte att kunna gå hem den 1 november som jag planerat
eftersom f-kassan har ju 30 dagars behandlingstid:((( SKIT!!!!!
Jaja ha en bra dag...
Tjingeling!!!!!

Inga kommentarer: