Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

torsdag 21 oktober 2010

Dom finns....

Ahh min stora dotter Celina kom hem igår o tjöt,
hon hade lämnat sin mobil i omklädningsrummet
o när hon kom tillbax var den borta (konstigt va??)
Hmm, hon är en riktig slarver,
har haft bort ett gäng nycklar o flera mobiler
samt laddare så jag var ju inte glad kanman säga...
Men....
på kvällen ringer min mobil,
o en tjej berättar att hennes lillebror hade hittat en mobil
o dom hade hittat "mamma" nr o provade o ringa,
skojja att man blir glad:)
Gick o mötte killen som hade hittat mobil
o gav honom en hundring för att han var såå ärlig o lämnade tillbax den;)
Alltså, det finns faktiskt gulliga o ärliga människor, men dom är få;)
Jag hoppas att Celina har lärt sej en läxa nu
o håller koll på sina saker hädanefter...
Tjingeling!!!

1 kommentar:

Elin sa...

Ja, dom är inte många..men som sagt så finns dom !! Tur det :) Jag är ju också en slarvmaja haha