Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

onsdag 20 oktober 2010

Onsdag...

Jaha så var det onsdag igen då hehe..
Skulle ha jobbat idag men har bytt till lördag istället,
skönt att vara lite ledig o så trodde jag,
kanske att min söta gudson skulle komma o mysa med mej:)
Men det hoppet är nog förbi:(
Aja, igår var min stackars lillebror här på en liten fika,
han såg helt förstörd o slut som människa ut:(( Inte bra......
Han har gjort sitt val o jag hoppas att alla kan respektera det
o låta det vara så, o det gäller alla!!!!!!
Livet är alldeles för kort för att läggas energi på onödigt tjafs,
den enda som kommer ikläm är ju trots allt min bror,
var sams o var glada:)))
Idag har min dotter Elvira öppet hus på sin skola, Haga musikklass,
så dit ska jag ikväll o kolla hur det är där:)
Nää nu ska jag hämta paket från HM:))
o sen hämta ut biljetter till Elviras julkonsert
som är den 11 december i dee geer,
ska bli såå spännande, det blir hennes första:))
Tjingeling!!!!

Inga kommentarer: