Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

måndag 25 oktober 2010

VAB!!!!!!


När jag var på väg till jobbet idag,
ringde Andrea`s skola o sa att min lilla tjejja ramlat ner från en klätterställning:((
Det var bara att ringa o vabba sej o åka o hämta henne.
Åkte till vc först där dom skicka remiss till röntgen,
vidare upp till sjukan o ta lite kort o sen sitta på akuten o vänta på svar..
O armen var ju helt bruten,
frakturen satt upp vid axeln så det blev mitella o panodil:((
O sen återbesök om en vecka för att kolla så frakturen inte har rört sej.
Stackars min lilla söta tjej:)
Så ringde försäkringskassa o informerade
att jag blev beviljad havandeskapspenning, skönt.
Sen pratade jag med min chef som sa att tjänsten i stort sett var min:))
Känns skönt att veta var jag kommer vara när jag kommer tillbaka från mammaledigheten:)) Aaa, det var allt jag orkade skriva om idag hehe..
Tjingeling!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj när hände det?
stackars Andrea =(