Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

onsdag 6 oktober 2010

Tack Camilla!!!

Fick ett mess på min mobil igår kväll som värmde jätte mycket.
Messet: HEJ!! Jobbar natt o din tjeja sover sött. Kram Camilla......
Det kändes så skönt... Tack gulliga Camilla:)
Har haft tankar på att ta bort kortis
för jag vill ha min Andrea hemma hos mej jämt,
men jag har pratat med Andrea o hon trivs så jätte bra
o tycker att det är så kul att vara på kortis
så det skulle bara vara taskigt o själviskt att ta bort det.
O så länge Camilla är där o jobbar med henne så kan hon inte ha det bättre ;))
Ville bara skriva av mej det....
Tjingeling!!

1 kommentar:

Camilla.M sa...

Älskade Sussie, vad söt du är. Inte ska du ta bort kortis, hon trivs ju som ´fisken i vattnet. Dock något svårväckt "ler". Om jag hade barn som hade tillgång till kortis så skulle Pampus varan min önskan. Superbra personal!

Kram på re!