Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

torsdag 21 oktober 2010

6 pass....

Kom just på att om f-kassan godkänner min havandeskapspenning
så har jag bara 6 pass kvar:)
Börjar bli lite tungt nu, ont satan har jag oxå:(
Sover inte mycket om nätterna så jag känner mej helt slut.
Jaja, jag vet, det är självförvållat men iaf hehe...
Imorron ska jag till Hella o scrappa,
shit det var jättelängesen jag scrappa med Hella...
Ska bli sjukt roligt, bara scrappa o snacka massa skit
(hoppas Elin sällar sej till oss oxå så blir vi kompletta igen hihi...)
Aa det var det hehe.....
Tjingeling!!!!

2 kommentarer:

Elin sa...

Gulligt av dej...men det gör ja nog inte :) Ska ju följa med och se Lillebror plågas haha
Håller tummarna att din lilla chef fyller i rätt nu då ;)

sussie sa...

Ahh just det men kanske en liiiiten stund;) O jag hoppas oxå att hon fyllt i rätt:)