Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

torsdag 23 december 2010

Stress!!!!




Jahopp, då var det dan före dopparedan...
O jag har ju handlat alla klappar klart.........INTE!!!
Haha snacka om att vara ute i sista stund;)
Men idag ska vi få arslet ur vagnen o ge oss ut på klappjakt:))
Granen ska ju upp oxå hehe...
igår kom sis o hennes familj till Norrköping:)
Ska bli mysigt att träffa dom:))
Ska krama o pussa min söta gudson massor,
så han klarar sej till nästa gång vi ses hihi
Nää nu måste jag sätta fart här så vi hinner allt innan imorron;))
Tjingeling!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman, söta alla dina barn, den sista såå fin..Jag e ledsen att vi ej pratade så mycket på "festen", men kände mig irriterad och mycket trött efter julen, dessutom på väg att bli sjuk, ville inte smitta liten.... Din blogg är mysig, roligt att läsa...kollar in ofta...min e på väg att bli lite bättre, ska använda picasa album, så bilderna inte blir så stora....men ha det bäst, see ya, kram