Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

onsdag 8 december 2010

Jobbigt...

Har haft en riktigt jobbig natt:(
Kramp i vaderna hela natten,
o dessutom har jag haft likadana kramper i magen..
Fattar inte varför jag får sånna kramper i magen:(
Vaderna går ju att sträcka ut så att det blir lite bättre,
,men magen går inte att göra nåt åt,
det gör såå j---a ont o jag kan inte röra mej:((
Aja, nu är det bara typ 20 dagar kvar
så i princip kan Mini komma närsom:)
Nog klagat för idag hehe
Idag är det operation vardagsrum som gäller:)
Ska snart lämna lilla tösabita till dagis,
sen bär det av till Rusta för inköp av väggfärg o lite smått o gott;))
Bw fick kaffe o mina morronpillersängen idag av min älskade man:))
Älskar min stora härliga familj<3<3<3
Tjingeling!!!!

1 kommentar:

Stefan sa...

Grattis på din dag I Love You