Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

måndag 13 december 2010

Måndag!!

Idag har jag o mathilda varit o hämtat Kenny på hans jobb
o kört hem honom (han hade ont i huvet).
Sen åkte hon o jag o luncha lite på Mc Donalds:)) Mysigt:))
Andrea skulle gå hem själv från skolan idag, det tog över en timme,
jag fick gå ut o leta efter busungen:(
Hon hade stannat o lekt lite i snön...
Aja hon kom ju hem helskinnad iaf hehe
Nu är det 15 dagar kvar,
har kännt mej lite orolig o olustig i kroppen sen igår kväll,
trodde först att det berodde på att jag stressa upp mej,
för min lilla tös Mathilda fick för sej
att göra kullerbytta ner för trappan igår kväll:((
Men det gick bra o hon fick bara lite blåmärken;)
Nu spänner o trycker det ganska skapligt ner mot ljumskarna,
men det kan det ju göra ett tag,
vi får väll se hur länge Mini har tänkt stanna kvar där inne;))
Nu ska jag springa upp o ner för trappan hahaha
See you soon:))
Tjingeling!!!!!

Inga kommentarer: