Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

lördag 30 januari 2010

Nu är det äntligen...

lördag!!!!! Jihuuu!!!
Idag blir det julgransplundring hos mammsen med brudarna...
Ska bli så skojjigt. Mycket snuskprat o skratt,
kan lova att jag har kramp i magen innan kvällen är slut..
När jag har lagom mycket alkohol i kroppen så bär det av mot staden,
där jag ska möta upp o hennes brudgäng...
Blir väll Vk o sen vidare till Harrys hoppas jag;)
Jag har haft ett projekt..färga håret på Celina..hmm..
har väll gått sådär..började med att köra 2 avfärgningar,
sen blev det askblond o jag säger bara det OH MY GOD...
det blev GRÖNT hehe.
Tack Mia.G som hade ett tips på en jätte bra blekning..
blev bättre men nu får hon vara helt blond,
o så får hon nog klippa sej lite när vi kommer till Thailand..
det är LITE slitet i topparna o en bit upp..aja det bidde iaf fint tycker jag:)
Nu äre dags för mej att bleka min utväxt..
Ps...Grattis Elin gumsan puss på dej!!!
Tjingeling!!!!!

Inga kommentarer: