Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

onsdag 27 januari 2010

Im baaaack:)

Hehe!!!
Har varit LITE dålig på att blogga
men nu ska jag ta nya tag hade jag tänkt...
Idag ska Mathilda o Celina få sin andra spruta Twinrix
sen är vi färdiga för Thailand=)
På fredag ska jag ev åka till Grängesberg o hämta systeryster....
än så länge för hon inte åka för Lasse men hon tjatar...
För på lördag blir det vuxen julgransplundring:)
Ska bli såå kul.
Senare på kvällen när alkoholen börjar infinna sej i mitt huvud,
då blir det att möta upp Elin o hennes tjejjgäng i city wiieee..
Får se sen vart man hamnar ?
Vk, Harrys eller kanske att man hamnar i fyllecell....
nävars så hårt ska det väll inte bli hoppas jag hahahaha...
Nä nu måste jag göra iordning mej o lilltösen så vi kan bege oss till stan..
På återseende alla...
Tjingeling!!!!!!

Inga kommentarer: