Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

söndag 17 januari 2010

Heej!!!

Händer inte mycket i mitt liv just nu...går mest i väntans tider...
men snart är det den 2/2....
ska bli så skönt att komma bort från det här kalla Svergie.
Nästan 3 veckor i Thailand=)
Igår var jag på Harrys med Stefan o min vän Lena, det var jätte roligt...
Träffade min gamla "flickvän" Camilla oxå, trevligt;)
Så idag har varit en riktig slappar söndag.
Imorron ska jag med Elvira till Hagaskolan, hon ska provsjunga.
Hoppas hon blir antagen,
men med 120 sökande o 60 platser ser det inte så ljust ut men hoppas hoppas...
Nu blir det snart tv o gonatt..
är ju som sagt lite sleten idag hehehe=)
Ses när vi hörs.....
Tjingeling!!!!!!!

3 kommentarer:

Elin sa...

härligt att ni hade kul! mindre kul att känna sej sliten dock....ha ha!
puss och kram och en lyckospark till Elvira också!!

Anonym sa...

Hon kommer in självklart

Anonym sa...

Hur gick det för Elvira?