Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

tisdag 1 februari 2011

Wow va mycket man sovit inatt då......NOT......
Mathilda blev sämre igår o somnade på soffan,
vaknade efter en timme med 40 graders feber:((
Fick alvedon o efter ett tag var hon pigg som en lärka haha
Klockan 01.00 kollade jag på klockan sista gången,
då satt hon o kolla på tv hur pigg som helst....
03.30 vaknade Steffie o var såå täppt o rosslig så hon knappt kunde andas:(
Bara att gå upp o ge nässpray o sen var hon vaken,
så mycket kaffe har det blivit tills nu;)
Hoppas att jag kan vila lite under dagen ,
men den chansen är nog inte så stor haha
Bara att gilla läget;)
Nu ska alla andra skickas till skolan:))
Tjingeling!!!

2 kommentarer:

micanpican sa...

härlit med sömn eller hur =)) pussa alla massa frånmej..hoppas vi syns snart...kraaam

Anonym sa...

Hej sussie, ja livet är underbart, men sömn behövs nog för att "gilla" läget. För din skull hoppas jag att du får sova, vila snart. Annars, din blogg är underbar, kul att läsa den och se din frön..Kom o ta en fika en dag, hjälp mig och redigera bloggen min, fattar inte allt hur jag ska göra.....men NU ta hand om dig, kramen