Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

fredag 4 februari 2011

Har varit några jobbiga dagar:/
Mathilda har varit dålig, haft 40 graders feber o hosta:(
Lilla Steffie har varit dålig sen i lördags,
jätte täppt i näsan o mega rosslig,
slemmet fastar i halsen på henne hela tiden
så man får vända upp o ner på henne hela tiden:(((
Var på bvc i onsdags,
hon hade bara gått upp 90 gram på 2 veckor, inte kartigt:/
Var på barnmott med henne efter, där var det fullt,
men dom kolla henne, syresättningen var bra, o hon lät bra på lungorna:)
Har inte sovit ordentligt sen i lördags så nu går jag på
jaa jag vet inte vad, skaplig skallebank har jag o känner mej lite yrslig,
men sova får jag göra en annan dag hehe
Igår var jag på Elgiganten o köpte mej en röd xperia x10 minipro:))))
Såå fin, men det tar nog ett tag innan jag hajjar hur den funkar hihi
Nää nu ska jag se om lillfia vill vakna lite, hon sover nästan hela tiden:/
Ha det gött allesams...
Tjingeling!!!!!

1 kommentar:

mican sa...

usch va drygt me små sjuklingar...Hoppas det blir bättre snart!!! Snutta då vill bara komma o pussa på henne massor ju ;(
puss på dej min lovely sis!!!