Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

tisdag 25 januari 2011

Nu ska här klagas lite.....

Är lite trötter,
lillfis har fått för sej att när hon ätit sista målet på kvällen,
är det dax att börja skrika o styra, det håller hon på med i ett par timmar:((
Hon är så snäll o mysig på dagarna:)
Vet inte om det kanske kan vara typ kolik eller nåt,
ska iaf köpa droppar idag o se om det hjälper lite;))
Det jag är mest trött på är min svanskota:((
Spräckte den under förlossningen o jag har så ont,
visst det är bättre nu än direkt efter men har fortfarande jätteont:(
Det är värst när jag ska ställa mej upp
efter att ha suttit eller legat en stund, när jag spänner rumpan ajajaj
Aja det går väll över nån gång hoppas jag;)
Nu har jag klagat lite hehe känns skönt att få gör det ibland;))
Nu ska jag skicka iväg mina två juveler Andrea o Elvira till skolan:))
Tjingeling!!!!

Inga kommentarer: