Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

onsdag 7 april 2010

Zzzzzzzzzzz.......

Ahh, jobbade 21-11 inatt, det var segt men det gick.
Åkte hem o fixa lite innan jag dök ner i säng.
Sov 2 timmar sen ringde tellifonen o jag var tvungen att svara.
Sen kunde inte sussie somna om.
Hämtade Andrea gumman på frita o körde henne till kortis.
När jag kom hem var lillebror Kenny hemma hos oss o fika.
Åkte till Eneby o handlade o sen hem för att mysa med Mathilda en stund,
innan det var dags att bege sej till jobbet igen.
O nu sitter jag här,
är inte ensam för nu har mina alla inre vänner
kommit för att hålla mej sällskap hela natten hmm.
O inte nog med det dom har tagit med sej lite hjärtklappning till mej oxå hahaha.
Aja nu är det bara 8 timmar kvar tills jag slutar.
Håll er inne vid ca 09.00 imorron för då är jag ute på vägarna,
ska hämta Andreakortis o köra henne till frita sen.........
sen jävlar ska jag sooooooooova hehe.
Sov så sött alla ni som får sova hihi..
Tjingeling!!!!

Inga kommentarer: