Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

torsdag 15 april 2010

Känns OK nu......

Har äntligen fått besked om var jag ska ta vägen när nu Cymbalen går i graven:(
Jag ska till Ånestadgatan, det ska bli spännande,
får jag öva upp mitt tecken som stöd:)
Var o hämtade nya schemat igår, det ser kanon ut...
Ena veckan jobbar jag måndag kväll, ledig tisdag,
går på onsdag natten o jobbar 5 nätter på raken,
veckan efter jobbar jag bara torsdag kvällen är ledig resten av veckan hehe.
Kan ju inte bli bättre.
Jaja det kommer säkert vara tufft i början med 5 nätter på raken,
men tror att det kommer bli hur bra som helst när jag har kommit in i det.
Nää nu ska jag fortsätta jobba,
jobbar natten nu är ledig imorron o sen jobbar jag natt fredag, lördag o söndag:))
Ha det bra alla....
Tjingeling!!!!

Inga kommentarer: