Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

onsdag 16 december 2009

Hmmmm...

Har faktiskt inte så mycket att skriva om. Eller egentligen har jag det men kan inte just nu, känner att jag själv behöver smälta lite saker först innan jag kan dela med mej...
Men kan ju skriva om torsdag iaf:)
På torsdag blir det personalfest hemma hos Mia.G.
Mat i mingel o lite alkoholhaltiga drycker,
för att senare gå till Palace där det är 80-tals nostalgi..
Jihuu, ska bli så roligt.
Var på stan med Hella igår mycket trevligt, handlade massa 80-tals plagg o krimskrams hihi... Igår kväll kom Tessan o klippte mej, blev jättenöjd, hockyfrilla hehe;)
På fredag tar jag tåget med Elvira o Mathilda mot Grängesberg till Familjen Strid,
ska bli jätte mysigt..
Nähä nu måste jag iddra färdigt med Elin i tellifonen..
Ha det göttigt....
Tjingeling!!!!!!!!

Inga kommentarer: