Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

tisdag 23 juni 2009

Pust!!!

Så har den här helgen passerat då..
Fredan gick smärtfritt, åt god mat i trevligt sällskap.
Lördagen började jag med att jobba 10-22, rusa hem till duschen o hällde i mej så mycke alkohol jag kunde...hehe och vidare till Wasa. Trevligt, trevligt...Fastnade tillockmed på bild på pubwasa.se..
Söndagen..hmmm...den vill jag helst glömma...kröp mellan soffa o toa..blääää..
Tur att jag har så duktiga barn som hjälpte mej att ta hand om Mathilda..Tack!!!
Men nu är det tisdag o jag är fit for fight igen..jobbar idag o är ledig ons o tors...skööönt
Hat gott tjingeling!!!!

2 kommentarer:

Ida sa...

Men det passar inte att vara på jobbet när man kommer förbi för att säga hej!
haha

JennytheQueen sa...

HEJSAN HOPPSAN HOPPAS ATT VI SYNS SNART JENNY