Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

torsdag 18 juni 2009

Klick!!!!

Nu har jag äntligen vågat klicka, den 16 juli åker vi, jag o elvie fniss...
Det blev till Grekland, Kreta/Chania....såg jätte mysigt ut på alla bilder..
Som sagt vi åker den 16 juli ca 21,30 och kommer hem den 23 juli ca 20,45..
Ska bli så underbart att få ha en hel vecka med bara Elvira, men.....
hur i helvete ska jag klara mej i en hel vecka utan Mathilda, min minsta ögonsten.
Jag fattar inte det...men det fanns ju så klart en bar vid poolen så där får väll jag vara min semester medans Elvie badar..hmm bra mamma jag kommer vara, hehe nevars det kommer gå bra. Hon ska ju faktiskt mysa med sin pappa hela veckan..så på henne kommer det inte gå nån nöd..Jaja, det kommer iaf bli skönt att komma till lite ordentlig värme, för våran svenska värme är väll slut nu, vi har väll haft 4 varma dagar nu hihihi...
Nehe, nu ska jag göra lite nytta här på jobbet o sätta igång o baka rulltårta o tvätta lite fniss...
Hadet!! Tjingeling!!!

Inga kommentarer: