Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

måndag 20 april 2009

Jaha!
Så ska jag försöka hinna me lite blogg oxå hmm..
Var tar tiden vägen? Känns inte som man har någon
tid till sej själv när man har 5 kids...
Men men nu sover lillfisan o de andra är på g till sängs
så då tänkte jag skriva av mej lite.. Det värsta är att jag
att jag är helt tömd i bollen efter all läxläsning o kvällsrutiner
som måste göras. Det är iförsej skönt att det är tomt istället
för att det cirkulerar en massa skit i huvet hehe.
idag har jag iaf varit ledig efter att ha jobbat hela helgen,
skönt. Har varit hos min gamla vän Malin o köpt kryddor
från alpnearing, gillar dom kryddorna. Sen har jag varit på
apoteket o köpt pepsid duo, har en jävla magkatarr, mått
illa o haft sug i magen i flera veckor nu. Blev faktiskt lite
bättre efter att jag hade tuggat i mej skiten, för gott är
det absolut inte...
Nehe nu ska jag kolla lite på burken i innan kudden ropar
mitt namn hehe, för imorron är det dags att jobba igen..
Tjingeling alla!!!

1 kommentar:

..Elin alltså... sa...

Den tickar i väg...alldeles för fort tyvärr... Kramis