Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

onsdag 22 april 2009

ÅNGEST!!!!!!
Måste bara skriva av mej lite...
Ska jobba inatt och fick veta IDAG att jag ska ha ett intro med mej.
Snacka om framförhållning!!! Ok jag kanske har lite autistiska drag
imej, men hallå har inte alla det lite till mans?? Jag vill iaf veta
några dagar i förvägom jag ska ha ett intro med mej på natten så
jag kan planera för det.... Och så har jag bara en natt på 4 veckor,
snällt o sätta ett intro på mej då rå? Lite bättre att sätta intro på
dom som har flera nätter och som har en rutin på natten, det har
inte jag som bara jobbar en natt var fjärde vecka...
Så nu försöker jag att komma på ett bra sätt att slippa min natt!!!
Vill inte, jag ska vara ärlig , jag kan inte sova innan jag ska jobba natt
o imorron blir det inte heller så mycke somn för jag ska hälsa på
kortis med Andrea nämligen. Så jag hade planerat att bara göra de
nödvändigaste sakerna i natt o sen sitta o slö läsa en bok jag har sparat
till just den här natten......Skit Skit Skit Skit....
Snälla hjälp mej nån!!!!!!!!!

Inga kommentarer: