Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

torsdag 17 mars 2011

Lite blandat......

Idag har vi varit på öppna förskolan,
där blev det lite vägning o mätning samt 2 otäcka sprutor:((
Steffie väger nu 5090g o är hela 57cm lång:)
Stooooora tjejjan hihi Sprutorna var inte roligt,
hon blev sååå ledsen:(((( Men det gick över fort som tur var:)
Lite funderingar i en snurrig 6 barns mammas huvve då......
Jag är väll inne i en dålig period,
men jag funderar på lite konstiga saker som tillex....
om jag säger nåt i förtroende till nån......
stannar det där då eller?????
Själv skulle jag aldrig berätta för nån
nåt som en annan sagt till mej i förtroende.....
Joo det finns ju pladdertackor
men jag skulle aldrig berätta nåt för nån
som jag inte litade på o som jag ansåg som min vän....
o vänner sviker väll inte varandra hoppas jag:)))
Som sagt är inne i en icke bra tid nu://
Aja var tvungen o ventilera min snurriga skalle
så det kanske får plats lite annat,
kanske lite roligt där inne nu hahahaha
Tjingeling!!!!

3 kommentarer:

micanpican sa...

Gumman... Lär dej att du ALDRIG kan lita på nån annan än dej själv...ja lovar!!!! Puss min kära <3
Ja/vi kommer neråt snart min lilla snutta fyller ju 4 år =)) har ju hittils inte missat en enda av hennes födelsdagar o ja hoppas kunna va mä även denna gång
puss på sej <3

Elin sa...

...Utöver dej själv kan du lita på mej..och det vet du !! Puss på re

Anonym sa...

Hej gumman, vet att du inte bloggar just nu, men kanske du ser detta...ja visst är det så. lita bara på dig själv....Men man önskar att den bästa av sina vänner ska behålla ett förtroende............jag vet inte, jag har mina vänner, de bästa av de bästa, jag väljer mina ord väl...och jag kan också läsa av när ngt inte stämmer som blitt sagt...men det tycker jag egentligen är helgalet, jösses vänner ska man ju kunna lita på....önskar dig allt gott, tycker om dig/känner dig inte så, men gillar dig.Ta hand om dig o de dina kramen