Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

fredag 12 november 2010

Härliga fredag!!!!


Hm idag regnar det, så härligt..
Fick info av min kära man imorse
att det var sånna här dagar som han verkligen kände
att han har valt rätt yrke (ironiskt) hehe:)
Han är bra gullig min darling,
nu har han dessutom jobbat halvt ihjäl sej den här månaden
bara för att jag ska kunna köpa allt det bästa till bebben,
älskar dej Stefan<3>
Nu har jag skickat iväg alla skolbarn, bara lillplutta o jag hemma:)
Lite senare ska vi till busfabriken,
hon valde det som belöning för att hon slutat med napp;)
Sen i eftermiddag när alla kommit hem
drar vi till Gränka o mysar med Stridisarna:)
Andrea följer dock inte med hon ska till kortis o mysa:))
Nu ska jag försöka passa på att scrappa lite
medans Mathilda sitter klistrad framför tvn:)
Tjingeling!!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Oh Busfabriken, hälsa elefanten från mig ;)