Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

tisdag 7 september 2010

Hjälp!!!!

Igår kväll när jag skulle gå ut på baksidan
o ta ett sista kvällsbloss trodde jag att jag skulle döö....
Öppnade dörren o klev ut men hoppade snabbt som faan in igen
för mitt framför mej högst en meter ifrån
står en fet, ful o äcklig GRÄVLING!!!!
Fyyfaan va jag hatar dom där djuren...
Som tur var blev den lika rädd som jag
så den sprang iväg så jag kunde ta mitt bloss hehe:)
Aja det var det...
Idag ska jag jobba,
men innan så ska jag på mitt första riktiga MVC besök.
Det ska bli intressant, har säkert gått upp 10-12 kilo redan,
undrar hur jag kommer se ut i slutet hahaha som en flodhäst säkert:))
Nu ska jag duscha...
Ha det gött..
Tjingeling!!!!

1 kommentar:

Anna sa...

Kikar in här :D
Oh fyfan vad läskigt föresten det där med grävlingen, ja skulle väcka hela området om det hade varit jag haha..