Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

lördag 28 augusti 2010

Hej!!

Idag åkte vi till IKEA för att köpa nytt vardagsrumsbord o matta..
Men tjii fick vi det vi ville ha var slut
o skulle inte komma förräns tidigast vecka 38 attans.
Men vi köpte ett annat som vi kan ha tills det andra kommer in.
Det blev kanon fint faktiskt:)
Men ska iaf ha det andra sen.
Nu är det bara 15 dagar kvar tills vi åker till Thailand jihuuu:)
ska bli så skönt.
Nu äre höst fyy vad jag hatar hösten,
mår så pissdåligt när det är höst...
Säger som Hella: Allt dör på hösten!!!! Även jag en, smula innombords iaf....
Aja nog klagat om det haha....
Nu ska jag sätta mej i mitt nya v-rum o dricka lite java....
Ha det gott allesams....
Tjingeling!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blev riktigt fint min skatt <3