Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

onsdag 13 maj 2009

Hallon!!!
Sitter på jobbet o försöker få lite energi så att jag kan börja städa o tvätta..hm men energin är helt slut..Nån som har ett nytt batteri till salu??? Jaja så är det ibland.. Har för tillfället en ganska stor svacka o den har hållt i sig länge denna vår inget roligt..Mår piss o är helt orkeslös.
Vad gör man?? Skulle behöva ensam semester och kanske lite sol på mej oxå... Men det får bli ett annat år. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, allt känns väldigt tungt just nu..
Jo i lördags var jag på Wasa, det var mycket roligt..undrar bara hur jag kunde komma in hehe, var lite vinglig om man säger så..Nehej nu måste jag sätta igång vara sej jag vill eller ej..
Ha det gott..Tjingeling..

1 kommentar:

Mia sa...

Tror man behöver göra saker för sig själv och inte bara för alla runt omkring.Kan tänka mig att det blir så framförallt med den barnaskaran du har fniss