Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

söndag 7 december 2008

Hejsan!
Baka o städa, det är det enda jag gör just nu känns det som.
Ja så jobbar jag oxå såklart. Idag har jag gjort lussekatter,
lussebullar och saffranssockerkaka. Mums.
Igår baka jag pippikakor med barnen, blev inte så många
barnen åt upp all deg hmmm.
Stefan o Thim är ju i thailand o blir bruna o latar sej, så
skönt för dom då. På tisdag fyller Thim 17år Hurra Hurra.
Nej nu ska jag gå upp o duscha sen ska jag på ljusparty
hemma hos mor min.
Ha det bra så länge alla folks.
Fick nyss veta att syster ligger hemma i Dalarna o är
bakis, hahaha tycker inte synd om dej Michanpichan.
Självförvållat!!!
HEJSVEJS............

1 kommentar:

micanpican sa...

fyyy faaan va du e taskig om du bara visste va dålig jag vart,,ja trodde ärlit att ja va döende..kommer aldrig mera att dricka i hela mitt liv......
GRATTIS på din dag systeryster har ringt men det e tydligen fler som vill gratta dej så ja görsöker om en stund igen..
många kramar från den nyblivna nykteristen....